jaugar rescue centrum

27 juli 2018

Gister was een superdag. We zijn bij het jaguar rescue centra geweest. Dat is een centrum waar gewonde apen, luiaarden, markets, vogels, krokodillen, en slangen worden opgevangen. Tijdens de rondleiding begonnen we bij de capucijaapjes de gids vertelde dat ze heel inteligent zijn en dat ze stokken als gereedschap gebruikten bijvoorbeeld om een gat in de grond te graven zodat ze insecten kunnen pakken om op te eten daarna gingen we naar de tweevingerige luiaards toe die hebben een creche-middelbare en een universiteit we gingen ook nog naar de ara toe hij was 3 jaar oud en had een gebroken schouder ze konden hem niet opereren vanwege zijn hart en hij kan ook niet vliegen maar het gaat goed met hem.

Het was heel leuk

LAURE

1. Karel:
    Mooi verhaal Laure. En wat spannend. Groetjes
  2. Lindy:
    27 juli 2018
    Hi Laure en ook je reisgenoten.... Een Ara van 3 jaar is toch heel jong, wachten ze dat hij ouder en sterker is voordat ze zijn schouder kan herstellen? voor zijn hart bedoel ik. Heel boeiend om zo te delen in alles dat jullie meemaken. Ik heb gezien dat jullie klok al 8 uur eerder is dan ons GMT+1 dus slaap nog lekker door. Het wordt hier vandaag 35°C
  3. Fam. Rijks:
    27 juli 2018
    Super leuk hoor, wat een bijzondere dieren hebben jullie al gezien en wat een leuke foto's. jullie hebben het hartstikke leuk zo te zien! Bij ons is het heel warm bij jullie zeker ook. Wat een arme dieren in dat opvangcentrum gelukkig worden ze goed verzorgd ,ik wens jullie nog heel veel plezier daar maar dat gaat vast wel lukken! Groetjes Lisa.🐆🐵🐍🎋🌴😘😍
  4. Fam. Rijks:
    27 juli 2018
    Mooi verhaal Laure. Vast leuk om een keer mee te maken. En lekker in de zee geweest. Dat lijkt mij ook wel lekker.
  5. Fam. Rijks:
    27 juli 2018
    Wat ontzettend mooi zo'n rescue centrum voor dieren. Heel indrukwekkend allemaal. Veel plezier nog Laure.
  6. Resi:
    27 juli 2018
    Wat goed dat je zo'n opvangcentrum hebt bezocht! Ik word bijna jaloers. Waren er ook jaguars?
    Jullie maken wel veel spannende dingen mee.
  7. Nienke:
    28 juli 2018