De spannende dag

8 augustus 2018

Vanochtend werden we opgehaald met de auto. Toen gingen we met een gids het bos in. Toen moesten we een stukje lopen. Toen kwamen we bij de Tarzan. En dat is een soort schommel na een hele hoge sprong van een plateau. En dan ging je naar voren en naar achteren slingeren en die was superleuk. Daarna moesten we nog een stuk lopen en toen kregen we uitleg wat we moesten doen. En nog een stukje lopen en toen waren we bij de eerste zipline. En toen gingen we van de zipline keihard door de bomen naar een platform hoog in de bomen. Na de derde zipline gingen ik en Laure abseilen in ons eentje omdat papa niet durfde. En omdat hij bijna flauwviel. Mama bleef bij papa. Papa vindt de zipline cool, maar staan op een klein superhoog  platform in de wind waardeloos. Toen ik en Laure beneden waren met de abseil moesten we als eerst in een boom klimmen en Laure kwam daar vast te zitten met een haak en toen we uit de boom waren moesten we een hele steile lange ladder klimmen weer terug naar het platform. In totaal deden we 10 ziplines. En de negende zipline moesten we allebei met een gids en deze was 800 meter over een vallei. En toen zagen we een agouti bij aankomst. En de laatste keer mocht Laure alleen en ik met de gids. Bij aankomt moesten we een heel klein stukje lopen en toen waren we er. Het leukste wat ik tot nu toe heb gedaan was de zipline.

TWAN😎  🌴

GROETJES
    TWAN😎🌴
  3. Astrid:
    9 augustus 2018
    Wow spannende dingen doen jullie! Leuk om al jullie avonturen te lezen.
  4. Lisa:
    10 augustus 2018
    Spannend hoor Twan erg dapper van jullie klinkt echt heeel leuk!echt veel plezier groetjes Lisa 😊😋😍