Lopend de grens over naar Panama

14 augustus 2018 - Bocas Del Toro, Panama

De huurauto mag niet mee naar Panama, dus lopend de grens over. Best een happening....lopend met de koffers de brug over. Eerst de nodige formaliteiten doorlopen (foto's, vingerafdrukken). Dit ging best voorspoedig. In Panama een taxi geregeld en op naar de haven, om vanaf daar met een bootje naar het hoofdeiland Bocas te gaan. Vanuit hier weer een bootje gepakt naar het tegenoverliggende eilandje waar ons hotelletje ligt. Dit hotel is prachtig. We hebben een heerlijk huisje in de tuin. De tafels waar we aan ontbijten en vaak even aan zitten bevinden zich op een drijvend platform. Het water is helder met veel vis en zeesterren.

Panama is even wennen, zeker voor de kinderen. Veel mensen willen hier wat van je. Ook is het duidelijk armer en viezer. Met de taxi onderweg naar de haven kwamen we langs een politie controle. Hier was een vrouwelijke agent die erg onder de indruk was van Twan (lucht"kusjes"). Twan moest er niks van hebben.....