Op naar costa

27 juli 2018

Al heel vroeg gingen we naar de jungle. En toen we gingen lopen zagen we een luiaard. Het was 7 km lopen. En het regende keihard. En toen we weer doorliepen zagen we in duizenden bomen capucijnaapjes. En ze gooiden allemaal dingen naar beneden. Het waren er een stuk of 20. En we liepen steeds langs de kust. Daar zagen we ook pelikanen. En daarna moesten we door een rivier met onze schoenen uit. En er was een harde stroming. Daarna liepen we door de echte dichte jungle. Toen moesten we best een eindje lopen door de modder en toen zijn we omgedraaid want het regende te hard. Toen moesten weer door de rivier. En toen we weer een stukje hadden gelopen toen zagen we brulapen. En papa een luiaard en Twan een baby brulaap. En daarna ging Twan in de zee spelen.

En toen we terug waren gingen  we in de auto en daar zagen we toekans. Einde,

TWAN

1. Karel:
    27 juli 2018
    Twan, nou, is dat niet te spannend? Ik zou er niet van slapen. Lijkt wel gevaarlijk wat je daar allemaal doet. En teveel wilde beesten
  2. Fam. Rijks:
    27 juli 2018
    Net iets voor jouw Twan. Lekker in de blubber en water. Wandelen in de sauna. Knap hoor. Kun je het nog bijhouden hoeveel dieren je per dag ziet.
  3. Fam. Rijks:
  4. Fam. Rijks:
    27 juli 2018
    Leuk hoor Twan al die wilde dieren en ook nog wel een luiaard. Wel erg spannend allemaal. Geniet ervan. Groetjes Nanda
  5. Resi:
    27 juli 2018
    Ik hoef niet te vragen of je het naar de zin hebt. Dat is duidelijk. Dit is helemaal jouw ding, hè Twan. Wilde dieren, water, modder. Ik denk dat Freek Vonk graag met je mee was gegaan. Geniet er maar van.